niedziela, 28 grudnia 2014

Do kogo trafią Niebezpieczne istoty?


Wiem, późno publikuję wyniki konkursu z Niebezpiecznymi istotami, ale 1) były Święta, a to oznacza rodzinne oglądanie seriali i piszczenie z mamą na widok Enrique Iglesiasa na kanale muzycznym, 2) brakowało mi laptopa, a nowy komputer jest stacjonarny, a tym samym nie ma wejścia na kartę od aparatu, a ja żadnego kabelka ani adaptera nie mam. Więc kombinowałam. A to zajęło trochę czasu, zwłaszcza z powodu numer 1. I i tak się nie udało...


Zwycięzcą zostaje...




Numerek wygenerował True Random Number Generator. Liczyłam komentarze jedynie ze zgłoszeniem. :)


Gratuluję serdecznie wygranej! Czekam na odpowiedź na maila, którego Ci wysłałam - wyślę książkę i parę zakładkowych drobiazgów najszybciej jak się da! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...