wtorek, 7 czerwca 2016

MAJ 2016




Matury i Targi Książki w Warszawie -- tak mijał mi maj. Na szczęście pomiędzy paniką i unikaniem powtarzania do kolejnych egzaminów a przygotowaniami do wycieczki na Targi, znalazłam parę chwil na czytanie. :)

Remigiusza Mroza chyba nie trzeba przedstawiać, prawda? Na Targach Książki w Warszawie zdobyłam ostatni tom trylogii z komisarzem Forstem (błagam, niech nie zepsują go w nadchodzącym serialu!) i tym samym przeżyłam w maju trzy ataki serca, czytając zakończenia każdego z tomów. Ten człowiek jest geniuszem, Geniuszem zła!

Śmierć cię zbawi to kolejny stały punkt programu, czyli kryminał z serii, którą kolekcjonuję wraz z mamą. Jak dotąd najsłabszy tom, ale jak zawsze pochłonięty w jeden dzień. Od złej do przeklętej, kontynuacja Złe dziewczyny nie umierają, pomimo ciekawej fabuły, nie wywołała niestety dreszczyku, jak miało to miejsce przy lekturze pierwszego tomu. Kamień i sól to, jak się dobrze orientuję, zakończenie duologii o Wyścigu Victorii Scott. Jak zwykle porywająco i ciekawie -- uwielbiam Victorię Scott!

Piąty tom trylogii Rywalki (tak, wiem jak to brzmi) zaskoczył powagą podejmowanych tematów. Wreszcie najważniejszym problemem fabuły nie była decyzja, którego chłopaka/dziewczynę wybrać. Pozytywne zaskoczenie, choć na tym zaskakiwanie się końcu -- długo wcześniej przewidziałam zakończenie tej powieści. :)

♥Idiota Fiodora Dostojewskiego to powieść, którą czytałam długo i ze skupieniem. Powieść niełatwa w czytaniu, wymagająca, ale satysfakcja po zakończeniu lektury -- najlepsze uczucie na świecie. Kolejny raz upewniam się, że moja miłość do twórczości Dostojewskiego jest nieskończona!

A jak Wasz maj? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...