środa, 10 lipca 2013

„Upadła”; Liz Braswell



Chloe King to normalna nastolatka, chodzi do szkoły, interesuje się chłopcami, kłóci się z mamą. Do czasu. W okolicy swoich 16-tych urodzin Chloe orientuje się, że ma bardzo szczególne zdolności… Zrobi wszystko żeby odkryć prawdę. Musi się spieszyć bo jej prześladowca cały czas czai się w cieniu, żeby znów zabić. Bo Chloe ma dziewięć żyć, ale czy one jej wystarczą…?
Pierwsza część trylogii znanej na całym świecie!
Na podstawie książki powstał serial o tym samym tytule.


Recenzję można znaleźć na:

6 komentarzy:

  1. Mam w planach ;) Chociaż ciut odległych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją na oku juz od jakiegoś czasu, gdyż bardzo podobał mi się serial. A skoro widzę, że warto przeczytać, to zrobię to z przyjemnością ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, ale serialu nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. http://mybooksandmymovies.blogspot.com/ tam znajdziesz link do serialu

      Usuń
  4. Nie czytałam i nie oglądałam, ale i przeczytam i obejrzę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...