niedziela, 29 września 2013

Pamiętniki półbogów | Rick Riordan

Kto zna Percy’ego Jacksona? Chyba większość osób czytających tę recenzję. A kto kojarzy Luke’a i Thalię, pochodzących z te samej serii książek? Wszyscy, którzy przeczytali chociażby pierwszy tom. Kto lubi Luke’a? Och, słyszę świerszcze, zero rąk w górze. Fakt, Luke nie jest bohaterem zbyt… pozytywnym. Jednakże naczelny skryba Obozu Herosów, Rick Riordan, rzuca całkiem nowe światło na jego postać, publikując fragment jego pamiętnika. Czy za jego zgodą czy nie – dobrze się stało, bobym chłopaka wciąż nienawidziła. Pamiętniki półbogów to zbiór różnych tekstów – od fragmentów pamiętników po opowiadania, a nawet zagadki dla dopiero poznających świat olimpijskich bogów herosów.



3 komentarze:

  1. Kocham styl autora, więc na pewno sięgnę po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się nie czytałam tej serii może kiedyś po nią sięgnę skoro tobie się podobało <3 Zapraszam do mnie na bloga :D http://layshasky.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej! Ja kochałam Luke'a Castellana od samiuteńkiego początku i nic potem tego nie zmieniło.... A w ostatniej części, Ostatnim Olimpijczyku pokochałam go jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...